Γεράσιμος Κέκκερης
Διεύθυνση τελευταίας εργασίας :Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 68100, Αλεξανδρούπολη
E-mail :kekkeris(at)eled.duth.gr
Θέση : τ. Καθηγητής
Γνωστικό Αντικείμενο: Πληροφορική με
έμφαση εφαρμογές Πολυμέσων στην Εικαστική Αγωγή
ΣΠΟΥΔΕΣ
Πτυχίο Φυσικού Τμήματος Φ.Μ.Σ. Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
Θεσσαλονίκης, 1977.
Διδακτορικό Δίπλωμα του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών,
Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, 1990.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Επιστημονικός Συνεργάτης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου
Θράκης (ΔΠΘ) στην έδρα Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου (1981) και στον Τομέα
Ηλεκτρονικής & Τεχνολογίας Συστημάτων Πληροφορικής (1982 μέχρι το 1991).
Έρευνα μεταπτυχιακού επιπέδου επί 10μηνο (1985) στο Control Systems
Center του Πανεπιστημίου UMIST, στο Μάντσεστερ, Αγγλίας.
Σύμβουλος της εταιρίας ΣΕΒΑΘ ΑΒΕ επί 9αμηνο (1986) για την
ανάλυση και σχεδίαση του συστήματος Η/Υ που από το 1987 καλύπτει τις ανάγκες
της ΣΕΒΑΘ ΑΒΕ και της ΕΓΣ Ξάνθης.
Εισηγητής σε σεμινάρια του ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ. σε θέματα Πληροφορικής
(1989-1992).
Λέκτορας (από 2-12-1991) στο Εργαστήριο Ανάλυσηs Ηλεκτρικών
Κυκλωμάτων του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Τομέαs
Ηλεκτρονικής και Τεχνολογίας Συστημάτων Πληροφορικής του ΔΠΘ.
Επίκουρος Καθηγητής (από 16-4-1998 έως 30-10-2001) στο
Εργαστήριο Ανάλυσηs Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
και Μηχανικών Υπολογιστών, Τομέαs Ηλεκτρονικής και Τεχνολογίας Συστημάτων
Πληροφορικής του ΔΠΘ.
Αναπληρωτής Καθηγητής (2001-2008) στο Εργαστήριο Μαθηματικών
& Υπολογιστών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΔΠΘ.
Καθηγητής (2008-31/8/2020) στο Εργαστήριο Μαθηματικών &
Υπολογιστών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΔΠΘ.
31/8/2020 Αφυπηρέτηση
Σύμβουλος της Εθνικής Πινακοθήκης και Μουσείο Αλεξάνδρου
Σούτζου σε θέματα πληροφορικής (1995-2000).
Δντης ΠΕΚ Αλεξανδρούπολης, (2004-2009).
Εκλ. Δντης Διδασκαλείου Αλεξανδρούπολης, Σεπ. 2010.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (τελευταία
χρόνια)
Εισαγωγή στην Πληροφορική του 2ου εξαμήνου σπουδών
(ΠΤΔΕ/ΔΠΘ)
Εκπαιδευτικό Λογισμικό του 4ου εξαμήνου σπουδών (ΠΤΔΕ/ΔΠΘ)
(επιλογής σε όλους του Τομείς)
Διδασκαλία με Νέες Τεχνολογίες του 3ου εξαμήνου σπουδών
(ΠΤΔΕ/ΔΠΘ)
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και τα Μουσεία του 5ου εξαμήνου σπουδών (ΠΤΔΕ/ΔΠΘ)
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και τα Μουσεία του 5ου εξαμήνου σπουδών (ΠΤΔΕ/ΔΠΘ)
Πληροφορική Ι του 1ου εξαμήνου σπουδών στο Τμήμα Γλώσσας
Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών
Πληροφορική ΙΙ του 2ου εξαμήνου σπουδών στο Τμήμα Γλώσσας
Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών
Πληροφορική ΙΙΙ του 3ου εξαμήνου σπουδών στο Τμήμα Γλώσσας
Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών
Πληροφορική IV-Πολυμέσα στην Εκπαίδευση και τα Μουσεία του
4ου εξαμήνου σπουδών στο Τμήμα Γλώσσας Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων
Χωρών.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ-ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
(τελευταία χρόνια)
Επιστημονικός υπεύθυνος στα παρακάτω
προγράμματα:
ΕΠΕΑΚ, “Εξοπλισμός για το πρόγραμμα ΜΠΣ του ΠΤΔΕ του ΔΠΘ”,
2002-2006.
Πρόγραμμα Ενίσχυσης Εξοπλισμού ΑΕΙ, 2002, περατώθηκε.
“Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών
της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΕΑΤΠ)”, 2003,
περατώθηκε.
«Συμπληρωματικος Εκπαιδευτικος Εξοπλισμος ΠΤΔΕ ΔΠΘ», ΕΠΕΑΚ,
2003-2006, «Εξοπλισμος για το Προγραμμα Νεων Μεταπτυχιακων Σπουδων του
Παιδαγωγικου Τμηματος Δημοτικης Εκπαιδευσης ΔΠΘ», ΕΠΕΑΚ, 2002-2006,
περατώθηκε.
“Εξοπλισμος για το Προγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του
Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΔΠΘ» Συντομογραφία (ETPA ΜΠΣ ΠΤΔΕ
ΔΠΘ), ΕΠΕΑΚ, 2002-2006, περατώθηκε.
“Ροδόπη, γέφυρα πολιτισμών”, ΠΑΜΘ - ΕΟΤ, 2004-2005,
περατώθηκε.
«Θράκη-Κύπρος-Αιγαίο», Υποπρόγραμμα «Παραδοσιακοί Φούρνοι
και Ζυμώματα», 2005, Συντονιστής ομάδας Θράκης.
“Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών
της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΕΑΤΠ – 08A)”, 2008,
περατώθηκε.
“Λεξικόν Γεωγραφικόν και Ιστορικόν της Θράκης”,
Επιστημονικός Υπέυθυνος, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ροδόπης Έβρου, 2008,
περατώθηκε.
"ΚΑΣΤΑΝΟΣ" - Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, 2020, στη σελίδα http://lod.ceti.gr
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Γ. Κέκκερη, Εργαστηριακές Ασκήσεις
Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου, 1989.
Γ. Κέκκερη, Α. Μαραντά, Α. Καρατζίνη
και Χ. Σιδηρόπουλου, “Εργαστηριακές Ασκήσεις Ηλεκτρικών Μετρήσεων”, 1993.
Χ. Χαμζά και Γ. Κέκκερη, “Εργαστηριακές
Ασκήσεις Ψηφιακής Επεξεργασίας Σημάτων”, 1994.
Γ. Βαχτσεβάνου και Γ. Κέκκερη,
Εισαγωγή στις Ηλεκτρικές Μετρήσεις - Ηλεκτρονική Εκδοση, 1997. Βρίσκεται στη
διεύθυνση του Internet http://alex.eled.duth.gr (επιλογή ΔΠΘ/Μαθήματα)
Γ. Κέκκερη, Α. Μαραντά και Α.
Καρατζίνη, 1997. Εργαστηριακές Ασκήσεις Ηλεκτρισμού με Η/Υ.
Γ. Κέκκερη, Σ. Μουρούτσος, Σ.
Κσέπαπας, Εισαγωγή στη HTML, έκδοση στο διαδίκτυο http://alex.eled.duth.gr
(ΔΠΘ/μαθήματα).
Γ. Κέκκερη, Ο Κόσμος της
Πληροφορικής στα Παιδαγωγικά Τμήματα, ISBN 960-90530-9-2, Εκδόσεις ΑΛΦάΒΗΤΟ,
2004.
Γ. Κέκκερη, Νέες
Τεχνολογίες και Εκπαίδευση, Ειδικά Κεφάλαια ΤΠΕ στις Επιστήμες Αγωγής,
Εκδόσεις Παπαζήση, ISDN 978-960-02-2431-3, 2010.
Γ. Κέκκερη, Εικαστικές Τέχνες και
Μαθηματικά με Τεχνολογίες Πληροφορικής, Εκδόσεις, Αφοι Κυριακίδη, ISBN
978-960-467-260-8, 2011.
Γ. Κέκκερη, Εκπαιδευτική Τεχνολογία:
Η αξιοποίηση στην Εκπαίδευση, 2014, ISBN 978-618-83170-6-2
Γ. Κέκκερη, Πολυμέσα στην Εκπαίδευση
και τα Μουσεία, 2015, ISBN 978-960-7441-5
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Α. Διδακτορική Διατριβή
“Ανάλυση
και Σύνθεση Συστημάτων με Ορθογώνιες Συναρτήσεις”, Τμήμα Ηλεκτρολόγων
Μηχανικών, Πολυτεχνική Σχολή, Δ.Π.Θ., Ξάνθη, 1990.
Β. Εργασίες σε Επιστημονικά
Περιοδικά και Συνέδρια (τελευταία έτη)
Επιστημονικά περιοδικά με κριτές
……….
G. Kekkeris,
B. Xatzifilipidis, X.Metaxaki-Kossionidou, “Rating University Faculty
Performance Using Analytic Hierarchy Process”, J. of Science Education, Vol.6,
p.36-40, 2005.
S. Hadjileontiadou, G. Kekkeris, “A
novel way to investigate student views about environmental problems”, Journal
of Environmental Protection and Ecology (JEPE), vol.7, No 3, 689-697, 2006.
K. Georgiadou, M. Kalantzis, G.
Kekkeris, “Gender and ICT: The case of Muslim woman of W. Thrace”, Vol.1, no.4,
International Journal of Interdisciplinary Social Sciences,
http://iji.cgpublisher.com/product/pub.88/prod.71, 2007.
Ι. Παλιόκας,
Γ. Κέκκερης,, “Μια Δημιουργική Προσέγγιση της Σεναριογραφίας των Εκπαιδευτικών
Περιβαλλόντων Εικονικής Πραγματικότητας (VRLE), “Eκπαίδευση & Νέες
Τεχνολογίες”, 5ο Τεύχος, σελ.30-50, Μάρτιος 2007.
K. Georgiadou, G. Kekkeris and M.
Kalantzis, «Immigrant Women from Former Soviet Republics in Greek Thrace:
Becoming Computer Literate» International Journal of Interdisciplinary Social
Sciences, Vol.3, No.4, http://ijt.cgpublisher.com/product /pub.42/prod.362,
2007.
K.
Georgiadou, G. Kekkeris and M.Kalantzis, “Gender and ICT: A case of Roma
(Gypsy) women in Greek Thrace “Is this a mouse? I have many mice in my house!”, The
International Journal of Interdisciplinary Social Sciences, Volume 2, Issue 4,
pp. 543-550, 2007, http://iji.cgpublisher.com/product/pub.88/prod.332.
I. Paliokas,
G. Kekkeris and K. Georgiadou, “Study of Users’ behaviour in Virtual Reality
Environments”, The International Journal of Technology, Knowledge and Society,
Vol.4, No. 1, http://ijt.cgpublisher.com/product/pub.42/prod.415, 2008.
K.
Georgiadou, G. Kekkeris, “The ICTs implication on the construction of
immigrants’ identity: the case of women from former Soviet Union (fSU) in Greek
Thrace” Journal of Identity and Migration Studies (JIMS) vol.1, no.1 pp.52-63,
http://jims.e-migration.ro/ , 2007
S. Hadjileontiadou, D. Faxiridis, G.
Kekkeris, “Design of enviromental education e-material with recyclability
attributes: A case study of e-material on systems thinking - On recycling
envıronmental education e-material towards better communication of
environmental information”, in Fresenius Environmental Bulletin,Vol.17,
No.7/8/9, 2008.
I. Paliokas, G. Kekkeris,
“Impementation of Visual Museums for School Use”, International Journal of
Inclusive Museum, Vol.1, pp.11-20, 2008.
K.
Georgiadou, G. Kekkeris, E. Taratori, “Koran or Qiran.com? Impacts of ICTs on
the Empowerment of Muslim Women, “Kinitro”, Vol. 9, pp.7-14, 2008.
K.Georgiadou,
G.Kekkeris, M.Kalantzis, “Discussion of Non Formal Education Training Programs
for Roma Women in Greek Thrace: Proposals for better planning”, The
International Journal of the Humanities, vol.6, 2008.
K.Georgiadou, G.Kekkeris, “ICTs in
non formal education: Training programs for Roma women in Greek Thrace and
experiences from other countries”, International Journal of Social Humanistic
Computing (IJSHC), 2008.
Ι. Παλιόκας,
Γ. Κέκκερης, “Διερευνώντας στάσεις, προσδοκίες και επιθυμίες των μαθητών των
Επαγγελματικών Σχολών σχετικά με τις εφαρμογές Εικονικής Πραγματικότητας”, Περιοδικό
«Σύγχρονα Θέματα Εκπαίδευσης» - Contemporary Issues in Education, 1:138-154,
2010.
K.
Georgiadou, F. Umrani, G. Kekkeris, “Muslim Minority Women in India and Greece:
Comparing Psychological Factors That Affect Their Computer Use”, “The
International Journal of Interdisciplinary Social Sciences”, Volume 4, Issue 5,
pp. 303-318, http://iji.cgpublisher.com/product/pub.88/prod.824 , 2009.
K.Georgiadou, W. Baros, G. Kekkeris,
“Motivating Roma women through computer education in Thrace, Journal
Contemporary Issues in Education, v. 3, pp.87-93, 20.
Ι. Σιγούρος,
Ι. Ισαακίδης, Ε. Σελήσιος, Μ. Γκίνη, Γ. Κέκκερης, Η σχέση των Εικαστικών Τεχνών
με τα Μαθηματικά ως διδακτικό μέσο αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. και η συμβολή της
στην καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης, Κίνητρο, 2011.
Γ. Κέκκερης, Κ. Γεωργιάδου, Β.
Μπάρος, Χ. Τσαούση, "Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS) στην Εκπαίδευση".
Πιλοτική εφαρμογή χρήσης τους στη Διαχείριση Σχολικών Μονάδων, 4ο τεύχος,
i-Teacher, sel. 1-11, 2012. 2011.
Γ. Κέκκερης, Ε. Αβραμίδου, "Η
περίπτωση της αυτο λογοκλοπής(self-plagiarism)", MarePonticum, τ.2, 2012, http://www.bscc.duth.gr/mareponticum/volume2.html
Ι. Σιγούρος, Γ. Κέκκερης,
"Εικόνα και γραπτός λόγος: Η περίπτωση εικονογράφησης παιδικών βιβλίων που
αναφέρονται στον ορφικό μύθο", ΚΙΝΗΤΡΟ 2012-2013, τ.12, σελ. 65-78.
Ι. Σιγούρος, Γ. Κέκκερης, Η
διδασκαλία της εικαστικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση των
Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών(ΤΠΕ), Παιδαγωγική, Θεωρία και Πράξη,
τ. 5, σελ. 110-119, 2012 (http://www.pedagogy.gr/index.php/journal/article/view/51/pdf
).
Ε. Αβραμίδου, Γ. Κέκκερης,
Πληροφορικός Γραμματισμός: Η Περίπτωση της Λογοκλοπής, i-teacher, τ.6, σελ.
19-28, 2013.
Γ. Κέκκερης, Ι. Κοσμίδης,
Διδασκαλία των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) με Open eClass σε
Παιδαγωγικό Τμήμα Παιδαγωγική, PEDAGOGY Theory & Practice, τ. 6, σελ.71-80,
2013 και στο
(http://www.pedagogy.gr/index.php/journal/article/view/61
Σιγούρος, Γ. Κέκκερης, Διερεύνηση
της ανάπτυξης της δημιουργικής σκέψης στην Εικαστική Αγωγή με τη χρήση
των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών, 2014.
C. Karakirios and G. Kekkeris, "Student’s online learning acceptance
rate" International Journal of Applied Systemic Studies (IJASS),
2014.
Ε. Πεξαρά, Ι. Κοσμίδης,
Γ. Κέκκερης, Αξιολόγηση
Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής,
Κινητρο, no 14, σελ. 53-65, 2015
K.E.Stauroulia, E. Botsari, S. Psycharis, G. Kekkeris "Emotional experiences in
simulated classroom training environments", International Journal of
Information and Learning Technology, V.33, Iss.3, pp.172-185, 2016
Βουρδόγλου, Δ. Μπάρος, Β.
& Κέκκερης, Γ. (2020). H Eυρώπη και
η Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα από τα κείμενα των σχολικών εγχειριδίων της γλώσσας του
Δημοτικού σχολείου και του „Φωτόδεντρου“: Mία έρευνα
με τη χρήση της Ανάλυσης Λανθανουσών Κλάσεων (LatentClassAnalysis). Παιδαγωγική Θεωρία & Πράξη,
Vol. 13, Issue 11
Xατζηαγαπίου, Α., Μπάρος, Β. & Κέκκερης, Γ.
(2020). Oι νέες Τεχνολογίες ως μεθοδολογικό εργαλείο
αποτύπωσης του βιοκόσμου των μαθητών σε διαπολιτισμικά εκπαιδευτικά
περιβάλλοντα. Παιδαγωγική Θεωρία & Πράξη, Vol. 15, Issue 12
Κεχαΐδου, Μ., Παυλίδης, Γ.
Κέκκερης, Γ. (2020). Αποθετήρια ανοικτών μαθησιακών αντικειμένων για την
πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό. i-Teacher, 21,
24-33. http://i-teacher.gr/files/21o_teyxos_i_teacher_3_2020.pdf
Κεχαΐδου, Μ., Παυλίδης, Γ., Τσουλουχάς Γ., Κέκκερης, Γ. (2020). Υλοποίηση και αξιολόγηση ενός νέου ψηφιακού αποθετηρίου για την πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. i-Teacher, 23, 108-116. http://i-teacher.gr/files/23o_teyxos_i_teacher_7_2020.pdf
Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους
G. Kekkeris,
K. Georgiadou M. Kalantzis, «Inclusion in the Information Society for the
"Excluded" Women in Greek Thrace», Lecture Notes in Computer Science,
Vol. 5280/2008, Emerging Technologies and Information Systems for the knowledge
Society, pp. 460–468, ISBN 978-3-540-87780-6, 2008. © Springer Berlin
Heidelberg 2008.
Σ. Δέλλας,
Γ. Κέκκερης, “Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες. Θεωρητική προσέγγιση μεθόδου
διδασκαλίας βασισμένη στη Συνδυαστική Μάθηση (Blended Learning)”, στο Ε.
Μακρή-Μπότσαρη, “Θέματα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης” – συλλογικός τόμος
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σελ. 95-104, ISBN 978960-407-181-4, 2008.
Ό. Ρενταρή,
Γ. Κέκκερης, “Θράκη», συμμετοχή στο συλλογικό τόμο “Φούρνοι & Παραδοσιακά
Ζυμώματα στη Θράκη, το Αιγαίο & την Κύπρο”, Πρόγραμμα Θράκη –Κύπρος-
Αιγαίο, σελ. 11-108, Θήρα 2007
Γ. Κέκκερης,
“Νέες Εφαρμογές των ΤΠΕ στην e-Μάθηση, Από το Web στο Web 4”, στο (επιμ.)Γ. Κέκκερη,
“Ειδικά Κεφάλαια ΤΠΕ στις Επιστήμες Αγωγής”, σελ.67-80, (Συλλογικός Τόμος),
Εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ, ISBN 978-960-02-2431-3, 2010
Α. Καρύδη,
Γ. Κέκκερης, “Δυσλεξία και ΤΠΕ”, στο (επιμ.)Γ. Κέκκερη, “Ειδικά Κεφάλαια ΤΠΕ
στις Επιστήμες Αγωγής”, (Συλλογικός Τόμος), σελ.227-240, Εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ,
ISBN 978-960-02-2431-3, 2010
Γ. Κέκκερης
Σ. Κυνατίδου Χ. Παντελίδης, “Μάθηση με ΤΠΕ σε Μουσεία”, στο (επιμ.)Γ. Κέκκερη,
“Ειδικά Κεφάλαια ΤΠΕ στις Επιστήμες Αγωγής” (Συλλογικός Τόμος), σελ.241-280,
Εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ, ISBN 978-960-02-2431-3, 2010.
Γ.
Κέκκερης, Εργαλεία Αξιολόγησης εκπαιδευτικής διαδικασίας με τη χρήση ΤΠΕ, στο
Μελετήματα και ερωτήματα της Παιδαγωγικής Επιστήμης, Χαριστήριος τόμος για τον
καθ. Χρ. Χατζηδήμου, εκδόσεις Αφοι Κυριακίδη σελ. 247-259, 2015.
Ι. Σιγούρος, Γ. Κέκκερης,
Παιδαγωγικές στρατηγικές για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Τοπικής
Ιστορίας στο δημοτικό σχολείο, σελ. 155-173, στο Παιδική ηλικία και
Μετανάστευση-Προκλήσεις για την Παιδαγωγική της Ετερογένειας, Τιμ. Τόμος για
τον καθ. Σ. Πανταζή, επιμέλ. Μ. Δημάση, Β. Μπάρος, Διάδραση, 2016Επιστημονικά Συνέδρια με Κριτές
•……..
G. Kekkeris, I. Paliokas, “Designing multimedia instruction in Art
Education” Proceedings of PCI 2005, pp.280-289, U. of Thessaly Press, 2005,
Volos, Gr.
G. Kekkeris, B. Xatzifilipidis, X.Metaxaki-Kossionidou, “Rating
University Faculty Performance Using Analytic Hierarchy Process”, Proceedings
of ICICTE (Information Communication Technologies in Education) International
Conference on Institutional Evaluation Technics in Education, pp.175-190,
Samos, 2005.
Κ. Γεωργιάδου, Γ. Κέκκερης, “Φύλο και ΤΠΕ: Η περίπτωση των Μουσουλμάνων
γυναικών της Θράκης″, Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΤΠΕ “Οι ΤΠΕ στην
Εκπαίδευση” σελ. 295-302, Θεσσαλονίκη 2006.
Σ. Χατζηλεοντιάδου, Δ. Φαχιρίδης, Γ. Κέκκερης, Τα μαθησιακά αντικείμενα
ως αντικείμενα μάθησης στα ΠΤΔΕ: Λογοπαίγνιο ή πρόκληση;, Πρακτικά Πανελλήνιου
Συνεδρίου "Παιδαγωγικά Τμήματα: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον", 157-164,
εκδ. Αφοι Κυριακίδη, Θες/νίκη, 2007.
Ι. Παλιόκας, Γ. Κέκκερης, Ανακαλύπτοντας τη Λαϊκή Τέχνη μέσα από τις
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), Πρακτικά 1ου Διεθνούς
Συνεδρίου «Λαϊκός Πολιτισμός και Εκπαίδευση», (CD-ROM) και στη διεύθυνση: http://www.eipe.gr/praktika/cat09.htm,
Βόλος, 2006.
K. Georgiadou and G.
Kekkeris, “Cultural Identity and ICT: Immigrant Women from Former Soviet
Republics in Greek Thrace”, Proceedings of International Conference MTC2007,
pp.369-374, August 2007, Alexandroupolis, Gr.
S. Hadjileontiadou, I. Paliokas, G. Kekkeris, “Audit tools
characteristics of urban outdoor areas related to active living: Detecting
possibilities for ICT use”, Proc. Of International Conference LANT07, pp.313-317,
May 2007, Drama, Gr.
Кератсо Георгиаду Герасимос Кеккерис, “Пол и
новые технологии: на примере женщин из
бывшего СССР”, репатриировавших во
Фракию” Πρακτικά
διεθνούς συνεδρίου “Ρωσσική Γλώσσα και Πολιτισμός” (Πρακτικά υπό δημοσίευση),
1-2 Ιουνίου 2007, Κομοτηνή.
S. Hadjileontiadou, D. Faxiridis, and G. Kekkeris, “On recycling
envıronmental education e-material towards better communication of
environmental information”, Proceedings of “14th International Symposium on
Environmental Pollution and its Impact on Life in the Mediterranean Region”,
pp. 57, 10-14 October, 2007, Sevilla, Spain.
Paliokas G. Kekkeris
and K. Georgiadou, Study of Users’ behaviour in Virtual Reality Environments
with Video Analysis, accepted for presentation in the 4th International
Conference on Technology, Knowledge and Society, Boston, USA, 8-11 January,
2008.
Α. Karakirios and G. Kekkeris, “A Comparative Study on ICT Use amongst
Greek and Cypriot University students through an Online Class”, Proc. of “6th Ηellenic
Conference with International Participation on Ιnformation and Communication Τechnologies
in Education”, Vol.2, pp.411-418, Limassol Cyprus, Sep. 2008.
Στέργιος Δέλλας, Αλέξανδρος Καράκος, Γεράσιμος Κέκκερης “Μελέτη και ανάλυση
των απόψεων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σχετικά με την ασφαλή χρήση του διαδικτύου
στην εκπαίδευση”, Πρακτικά “6th Ηellenic Conference with International Participation on Ιnformation and Communication Τechnologies in Education”,
Τομ. 2, σελ.447-454, Limassol Cyprus,
Sep. 2008.
Θ. Καρτσιώτης, Γ. Καρτσιώτης , Γ. Κέκκερης, “Η μαθηματική λογική και η
άλγεβρα Boole ως εργαλεία προσέγγισης βασικών εννοιών της Πληροφορικής: Μία
μελέτη περίπτωσης διεπιστημονικής προσέγγισης”, Ψηφιακό Υλικό για την
Υποστήριξη του Παιδαγωγικού Έργου των Εκπαιδευτικών (Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό
Συνέδριο), Πρακτικά τομ. Β, σελ. 22-26, 9-10 Μαϊου 2008.
Χ. Καρακύριος και Γ. Κέκκερης, “Ασύγχρονη, online εκπαίδευση: πρώτη
εμπειρία σπουδαστών Παιδαγωγικού Τμήματος και βαθμός αποδοχής της”, Proc. of HSSS,
pp.136, Ιωάννινα 2008.
K. Georgiadou and G.
Kekkeris, “ICTs in non formal education: Computer training programs for Roma
women in Greek Thrace and experiences from other countries”, Proc. Of
2008 HSSS Conf., pp.105, Ioannina, 2008.
G. Kekkeris, K.
Georgiadou M. Kalantzis, «Inclusion in the Information Society for the
"Excluded" Women in Greek Thrace», The First World Summit on the
Knowledge Society, Sept. 26-28, Athens, 2008, M.D. Lytras et al. (Eds.):
WSKS 2008, LNAI 5288, pp. 460–468, 2008. © Springer-Verlag Berlin Heidelberg
2008.
Γ. Θ. Κέκκερης, Ι. Δ. Κοσμίδης και Η. Κ. Κίτσας, “Λογισμικό για
τυπωμένα κυκλώματα EAGLE: Αξιολόγηση στην εκπαιδευτική διαδικασία”, Πρακτικά
του 5ο Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των
Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 8,
9, 10 Μαΐου 2009.
Α. Καρύδη, Γ. Κέκκερης, “Δυσλεξία και ΤΠΕ”, Πρακτικά 5ο Πανελλήνιο
Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της
Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 8, 9, 10 Μαΐου
2009.
Χ. Καρακύριος, Γ. Κέκκερης, Αξιολόγηση του online μαθήματος
«Εκπαιδευτικό Λογισμικό», 1ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο για την Ένταξη των ΤΠΕ στην
Εκπαιδευτική Διαδικασία, Πρακτικά (CD), Βόλος, 24-26 Απριλίου, 2009.
K. Georgiadou, F.
Umrani, G. Kekkeris, M. Kalantzis, Muslim Minority Women in India and Greece:
Comparing Their Psychosocial Empowerment through ICT Use, 4th International
Conference on Interdisciplinary Social Sciences, Athens, 2009
K. Georgiadou, M.
Dimasi, G. Kekkeris, “Muslim Minority Women’s Views on Computer Educators:
Preliminary Results of a Survey in Greek Thrace”, Proc of ESREA Network on
Adult Educators, Trainers and their Professional Development Conference, pp.
700-706, University of Macedonia, Greece, 2009.
C. Karakirios, G.
Kekkeris, “Educator’s role in technological era”, Proc of ESREA Network on
Adult Educators, Trainers and their Professional Development Conference, pp. University
of Macedonia, Greece, 2009.
Αξιολόγηση online μαθήματος “Επιστημονικές Εργασίες” μέσω του Moodle,
Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδασκαλεία: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον, σελ.
99-116, 29-30 Μαίου
Χ. Καρακύριος, Ι. Παλιοκας, Σ. Ψυχάρης, Γ. Κέκκερης, Α.
Ρέππα-Αθανασούλα, “Τεχνολογικές Υποδομές για το e-learning-Technological
Infrastructures for e-learning”, Πρακτικά 5trh International Conference in open
& Distance Learning,(ICODL 2009), Τόμος A, Μέρος Α, sel. 16-26, 2009 και
στο http://artemis.eap.gr/ICODL2009/ICODL_5/My%20Webs/ICODL/A2-PDF/53.pdf.
Κέκκερης Γ., Κοσμίδης Ι., Σταυρόπουλος Γ., Απόψεις εκπαιδευτικών των
ΕΠΑΛ για τη χρήση των νέων επαγγελματικών λογισμικών στην εκπαιδευτική πράξη,
4o Πανελλήνιο Συνέδριο Πληροφορικής, Σέρρες, 2010.
K. Georgiadou, G. Kekkeris, The role of computer education in the
empowerment of Muslim women in Greek Thrace: Ethical considerations and
limitations of the research, Πρακτικά 13ου Διεθνούς Συνεδρίου “Διαπολιτισμική
Εκπαίδευση –Μετανάστευση- Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της
Δημοκρατίας, Αλεξανδρούπολη, Μάϊος 2010.
E. Avramidou, G. Kekkeris, "The case of plagiarism"Proc. of
ICECTE, pp.204-213, Rodos, 2012.
I. Balouktsis, G. Kekkeris, Renewable energy education in Greece:
motivating a sustainable development, Proc. of International Conference
New Technologies, Education for Sustainable Development and Critical Pedagogy,
Creta, 2012.
A. Βουτσινά, Γ. Κέκκερης, Ι.
Κοσμίδης, Μία διδακτική παρέμβαση στη Γεωγραφία, Πρακτ. 8ου Πανελληνίου
Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή "Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας
στην Εκπαίδευση", Βόλος, 2012.
K. Stauroulia. E. Botsari, S. Phsycharis, G. Kekkeris, Training Teachers
through Serious Games, ESERA 13 Conference, September 2013, Nicosia,
Cyprus.
I. Balouktsis, G. Kekkeris, Energy Education in Greece: Learning about
Renewable Electrical Energy Perspectives, 24th EAEEIE (European
Association for Education in Electrical and Information Engineering)
Conference, Chania 2013
K. Stauroulia, E. Botsari, S. Psycharis, G. Kekkeris, Training Teachers
through Serious Games, Proc of International Academic Conference on Education,
Teaching and E-learning(IAC-ETeL 2013) (ISBN 978-80-905442-1-5), Prague 2013
I. Balouktsis, G. Kekkeris, A science concept on electricity supported by
the Scratch Programming Language, accepted for presentation on International
Conference On Educational Research and Social Science, Istanbul, September
1-3, 2014
K. E. Stauroulia, E. Botsari, S. Psycharis, G. Kekkeris, Using Simulations
as a Tool to Enhance Classroom Management Practice, International Conference on
Information Communication Technologies in Education-ICICTE 2014, July 3-5,
2014, Kos Island, Greece.
K.E.Stauroulia, E. Botsari, S. Psycharis, G. Kekkeris, Emotional experiences in simulated classroom
training environments, proc. Of ICICTE Conf. Kos, pp.390-401, Greece, July
2015. http://www.icicte.org/ICICTE2015Proceedings(Papers)/11.1%20Stavroulia.pdf
ΤΙΤΛΟΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
.
Curator σε συνεργασία με την Εθνική Πινακοθήκη (Εργαστήριο
Καλλιτεχνικής Συντήρησης και Αποκατάστασης Έργων Τέχνης), 1993.
Οι Θησαυροί του Μεγάλου Μετέωρου, σε συνεργασία με την Αποστολική
Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος, 1994.
Ροδόπη, 1995.
Αρχαιολογικοί Θησαυροί της Θράκης σε συνεργασία με το Υπουργείο
Πολιτισμού, 1997.
Βιότοποι του Νομού Ξάνθης, 1998.
Καλλιτεχνική Συλλογή της Εθνικής Τράπεζας, σε συνεργασία με το Τμήμα
Δημοσίων Σχέσεων της ομώνυμης τράπεζας, 1998.
“Το Παιδί στη Νεοελληνική Τέχνη”, σε συνεργασία με την Εθνική
Πινακοθήκη & Μουσείο Α. Σούτζου (Εργαστήριο Καλλιτεχνικής Συντήρησης και
Αποκατάστασης Έργων Τέχνης), (1998).
“Θράκη, Η Γη του Ορφέα”, http://orfeus.ee.duth.gr (1996-2001), http://alex.eled.duth.gr (2001-2011), σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Ιστοσελίδα Τουριστικής Ενημέρωσης για τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση
Ροδόπης, http://alex.eled.duth.gr/rodopi/ , 2005.
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (που περατώθηκαν ή είναι υπό εξέλιξη υπό την επίβλεψή
μου)
Σ. Δέλλας, Διδακτορική Διατριβή με τίτλο “Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Εκπαίδευση”. Επιβλέπων, ΔΠΘ, 2003-2007, περατώθηκε.
Ι. Παλιόκας, Διδακτορική Διατριβή με τίτλο “Ανάπτυξη διερευνητικών περιβαλλόντων μάθησης”, Επιβλέπων, ΠΤΔΕ, ΔΠΘ, 2004-2008, περατώθηκε.
Χ. Καρακύριος, Διδακτορική Διατριβή με τίτλο “Ανάπτυξη μαθησιακών δεξιοτήτων με χρήση Η/Υ”. Επιβλέπων, ΠΤΔΕ, ΔΠΘ, 2003- 2009, περατώθηκε.
K. Γεωργιάδου, Διδακτορική Διατριβή με τίτλο “Η Εκπαίδευση στις ΤΠΕ γυναικών κοινωνικά ευπαθών ομάδων Θράκης” - “The role of computer education in the transformation of Muslim minority women in Thrace: Pathways to social participation” Επιβλέπων, ΠΤΔΕ, ΔΠΘ, 2006-2010, περατώθηκε.
Εριφύλλη Αβραμίδου, Διδακτορική Διατριβή με τίτλο «Διαδικτυακές Εφαρμογές των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Η περίπτωση της Λογοκλοπής», Επιβλέπων, περατώθηκε, 2014.
Ιορδάνης Κοσμίδης, Διδακτορική Διατριβή με τίτλο «Εκπαιδευτικά Λογισμικά των ΕΠΑΛ-Αξιολόγηση Χρήσης τους», Επιβλέπων, υπό εξέλιξη, 7/2010- 2020 (σε τελικό στάδιο) .
Μαρίνα Κεχαϊδου, Διδακτορική Διατριβή με τίτλο
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Σχεδίαση, Υλοποίηση και Αξιολόγηση Ηλεκτρονικής Βάσης Δεδομένων με Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό και Λογισμικό», Επιβλέπων 2017-2020, περατώθηκε.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Σχεδίαση, Υλοποίηση και Αξιολόγηση Ηλεκτρονικής Βάσης Δεδομένων με Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό και Λογισμικό», Επιβλέπων 2017-2020, περατώθηκε.
Ιωάννης Σιγούρος, Διδακτορική Διατριβή με θέμα "Η εικαστική αγωγή με
τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας με ΤΠΕ: Εφαρμογές με το μύθο του Ορφέα",
Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών του ΔΠΘ, 10/2011-
3/2015, περατώθηκε.
I. Μ.,
Διδακτορική Διατριβή με θέμα " Εφαρμογές Ηλεκτρισμού και Ανανεώσιμων Πηγών
Ενέργειας με ΤΠΕ στην Εκπαίδευση",Επιβλέπων υπο εξέλιξη,
12.2011-σήμερα.
Μ. Θ. , Διδακτορική Διατριβή με θέμα «Εικαστική Αγωγή με χρήση ΤΠΕ για μαθητές έως 8 ετών»
, Επιβλέπων υπο εξέλιξη,
10.2019-σήμερα.
Xia Liu, Διδακτορική διατριβή με θέμα: "The use of ICT inPreschool Education: A comparative study between Greece and China". Μέλος 3μελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής, 2013-4/2017 περατώθηκε.
Α. Θ.Μ. Λέκκα, Διδακτορική διατριβή με θέμα: "Η Παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση". Μέλος 3μελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής, 2012-9/2017 περατώθηκε.
Δ. Α. Γαλιατσάτος, Διδακτορική διατριβή με θέμα: "Μοντελοποίηση Συμπεριφοράς Βιοιατρικών Δεδομένων". Μέλος 3μελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής, 2013-2017 περατώθηκε .
Α. Θ.Μ. Λέκκα, Διδακτορική διατριβή με θέμα: "Η Παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση". Μέλος 3μελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής, 2012-9/2017 περατώθηκε.
Δ. Α. Γαλιατσάτος, Διδακτορική διατριβή με θέμα: "Μοντελοποίηση Συμπεριφοράς Βιοιατρικών Δεδομένων". Μέλος 3μελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής, 2013-2017 περατώθηκε .
Δ. Βουρδόγλου, Διδακτορική διατριβή με τίτλο “Η Ευρωπαίκή Ένωση μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια και τα καινοτόμα προγράμματα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση”, Τμήμα Παρευξείνιων Χωρών,Συμμετοχή στην Τριμελή Συμβουλευτική Επιτροπή, 2015-2020, περατώθηκε.
Α. Χατζηαγαπίου, Διδακτορική διατριβή με τίτλο «Νέες
τεχνολογίες στη διαπολιτισμική εκπαίδευση», Τμήμα Παρευξείνιων Χωρών, Συμμετοχή στην Τριμελή
Συμβουλευτική Επιτροπή, 2015-2020, περατώθηκε
Βασιλική Νικολάου, Διδακτορική Διατριβή με θέμα Ασφάλεια στο Διδίκτυο, Συμμετοχή στην 3μελή Συμβουλευτική Επιτροπή, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 2011-2020, περατώθηκε